frustrated

well, hi im back. sup everyone? no no, bukan " sup" its wasuuuppp blergh -.- okay , im happily announced here that im finally home! is good to be home. well, mum eventually wasn't at home, have work to settle down at JB. so, its just left me, my siblings and dad here. what to do? wish dad take us to any recreation place. i need fresh green environment. well, dipendekkan cerita, masa ayah amik aku tadi, singgah lah dekat gadjet store. masuk masuk, dah usha satu mini tab, dah berkenan oink dah, then ayah tunjuk mini S3, okay not bad ah harga kilang dia. then all of sudden, mata yang gatal ni tertangkap satu gadjet most wanted untuk aku sekarang, IPHONE 5! OMG menggila weh harga dia!! teka lah teka lah. salahhhh, bukan seribu amende semua. 850RM JEEEE!!!!! korang eksaited tak?! omg murah sangat wuwuwu then sesi membodek ayah bermula. terguis sana, guis sini. muka dah sehabis mungkin dicomelkan. tapi taktik aku tak menjadi. ayah gelak gelak and suruh aku kumpul duit sendiri. aku pun terus spoiled mood babeng punya. tanya sales assistant dia, dia kata tinggal 2 je IPHONE!!! masa tu sumpah rasa nak menangis sangat sangat. so i text Dato' A, told him what i felt and thank god he understand it. well, dia suruh aku tunggu. dia suruh aku kumpul duit. mak aihhh, by the time duit aku dah cukup, iphone tidak akan mungkin menjadi milikku lagi. so, aku cam pasrah kejap ah. ayah ajak gerak, aku macam ya allah nak merompak je rasa masa tu. aku nak sangat. sangat sangat nak phone tu. dem. lepas makan cendol and so on, konon sesi memujuk oleh si ayah lah ni, ayah suruh aku drive. bawak lah g memana pun but hati dah tawaq. kereta dipandu terus meluncur ke rumah. masa drive tu, sempat lah jugak aku motivate diri sendiri. bagitau and positivekan diri sendiri yang benda tu tak penting pun untuk aku. kalau ada rezeki, ada lah dekat tangan aku. InsyaAllah. aku taknak mengharap sangat sebab aku tau, aku akan terbawak bawak dalam mimpi punya. sumpah punya lah. haih. wahai ayah yang disayangi, kenapa lah buat min macamni.. ayah tahu kan aku ni gila gadjet, kenapa bawak pergi sana kalau takde niat nak belikan aku satu :< aku dah swing mood sangat dah ni. niat hati nak study tapi hati dan minda setuju untuk terus torture aku dengan ingatkan benda alah tu. ishhhh. tak boleh jadi ni. aku nak sangat. aku text mak "can i get early birthday present?" seperti yang di jangka, the answer is "NO" ha ha ha bengong. aku selalu parahkan diri sendiri untuk bertanya even dah dapat tahu jawapan dia. hmmm. kenapa lah apa yang aku nak, susah sangat nak dapat. aku sabar apa. tapi berapa lama aku nak sabar. dulu, dorang suruh aku sabar, aku sabar, last last dorg boleh bantai lupa and masa nak g beli, benda alah tu dah habis. terkurunglah diri ini selama beberapa hari di dalam bilik. aku malas nak merengek. mungkin dorang ada priority lain. ahh. apa sangat lah gadjet yang aku nak. dorg punya kerja or benda yang nak kena beli lagi penting agaknya :) chin up dear self. ada rezeki, ada lah. stop mengharap okay. good bye :')