berakhirlah sudah chapter pertama

puitis en tajuk? kehkeh hell to the o people! suuuuppp? ceh acah gaya macam ada orang baca je, perasan jewppp haha~ so yah, berdasarkan post title aku kali ni, aku nak bagitahu semua lah yang hidup aku sebagai budak office management PART 1 bakal berakhir tak lama je lagi hehe. aku sekarang final exam, seghabotttttt. yes gentle ah aku memang serabut teruk. aku ada banyak babeng punya commitment. firstly, of course dekat final exam aku yang tinggal 3 paper ni en. secondly, hehe ofc lah dekat buah hati intan payung tersayang, dato' A. curlasssss, DATO' sangattttt~ thirdly, dekat SUKOB. well, aku wakil kolej untuk acara futsal. acara apa? futsal siallll hahaha gila babeng. last aku main futsal dengan team faveghet aku merangkap bestfriends aku. pergh tetiba rindu depa. cenggane? semua dah busy study skanggg, takleh buat guane ahhh. okay back to the topic. well, aku dah nak habis sem satu, tetiba hati leleh. sedih beb nak tinggal mangkuk mangkuk yang tersayang merangkap housemates, classmates and gossip-mates ni. dulu first first masuk, setiap minggu plus kalau boleh, setiap hari nak buat perjumpaan rumah. bengang punya pasal. aku dah kata, dorang takkan dapat housemates yang lagi baik dari aku dan yang lain lain. taknak percaya. hekhek. kipas diri sendiri jap :p LOL okay. baru sem 1, dh macam macam ragam dah kitorg face through. alhamdulillah, smooth and steady je memasing. pengalaman sem satu, kalau buat novel, boleh dapat anugerah novel terhebat dah aku rasa. sekejap happy, sekejap nenangis. macibai. tapi tu yang matured kan kitorg ni sebenarnya. yalah, bak kata para para rappers, izajah terbaik datangnya dari jalanan. ceh tapi kitorg tak dapat ah izajah plus segala experience tu kat jalanan, kat rumah and class je hewhew. well, kat jalanan pun ada. masa kitorg dlm kereta, masa atas jalan nak g class, g beli goreng pisang kaykay aku dah melalut. aku eksaited sebenarnya nak cerita kat kau orang semua macamana life aku kat sini. beb, boleh nangis guling guling weh bila ingat balik. gentle mehhhh. eyuckssss. well, aku ingat first day aku stepped in hostel. aku dah motivate awal awal diri aku suruh jadi friendly and soft sikit since ni kali ke tiga aku nak kena duduk dengan segerombolan strangers. hamekkk kau ingat senang?! aku nangis malam before hari kejadian. nampak tragis dan takutnya aku nak masuk alam baru? kau orang apa tahu. masa registration, aku duduk sebelah minah ni. dipendekkan cerita,aku terlupa bawak pencil case, so yeah aku macam biasa ah, tarak malu, bisik kat orang sebelah "excuse me, ada extra pen?" weh weh dia buat bodoh je weh tak layan aku. pukiamak. hahaha. dah berbakul sumpah seranah aku hembur kat dia, tapi dalam hati ler. takut gak dia ni jenis baca hati orang en, tak memasal aku kena flying kick. well, lepas registration, aku terus naik hostel. berpoluh poluh badan den. warden tunggu bawah. aku dah turn off dah actually bila dapat tahu yang hostel kitorang ada warden tapi nak buat camne. ghedhaaaaa bak kata lisa surihani, tak gituuu? hhehe. dah naik hostel, aku dengan mak tersayang terus cari katil yang terbaik, tilam yang terempuk, locker yang tercaiya. aku amik ah study table depan sliding door sbb kira bila nak study nanti, bukak sliding door, sambil study sambil buat video clip acah lagu taylor swift hehehehe so bila semua orang dah masuk, aku spot one girl. cis dia lah yang aku mintak pen, buat bodoh tu -.- yang lagi parah, satu bilik -.- dia letak je dia punya bags, dia terus hilangkan diri. tapi kalau korang nak tahu, dia lah one of aku punya closest housemates, natasya erza AKA chacha. ehehe. masa nak turun orientasi, aku turun ah dengan hajar, syasya and ayien kot kalau tak silap. aku tanya hajar " errr nama twitter kau hajar_zachary en" terkezut oink oink weh dia dia tanya aku mana tahu. dalam hati dia dok kutuk kata aku stalker anat semua. gua dapat baca dah. haha aku terus cakap aku search KTT kat twitter and nampak nama dia. aku ingat dia senior, ahh aku tertipu. dia sama part one dengan aku -.- ahhhh banyak sial nak tulis. sudah cukup sudah, cukup sampai disini saja. ewah sempat karaoke. sudahhhh. yang lain biar aku and ini sekalian mangkuk je tahu hehehe well, dear housemates, aku for sure akan nangis teresak sebab rindukan korang. wish me luck for sukob and yes, tolong lah rindu aku. aku harap korang takkan ah lupa aku. ndak tuduh, takut jak. gituuuu, sabahan sangat ahahah! takecare weh semua, have fun tau tau tau! gentle aku sayang kau orang just kau orang tahu je la en, gua mana pernah nak ngaku perasaan gua ni. hehe. ini saja post aku untuk kali ni. thanks. enjoy reading peoples :)