semakin rancak

assalamualaikummmmm hehe so yeah, mesti pelik en why la yasmine ni kemain rancak ber-blogger right now hekhek its because i eventually do! hehe! well, aku supposedly belajar and do some revision right now but i dont know. nak study je, semua serba tak kena. macibs uhuks maap uols. so yeah, dari tadi makcik dah try nak mentelaah buku, tapi sepatah harem perkataan tak dapat nak si absorb dalam hotak ni. gituuu. well, bila kat rumah ni, rasa macam nak tidur je ahaks tapi bila kat hostel, nehhhh kemain malasnyer nak study. aku tak faham diri aku ni macamana ni sekarang ni. aku rasa macam nak nangis keluar hingus pun ada. ayamai. its good to be home actually. lagi lagi dapat jumpa cik buah hati kita, tutan hehe. well, mum is currently out station,kami apa lagi, masing masing berpartayyyyy ahaks kononnya lah padahal dok bawah tengok tv. okay wtv kembali pada topic. LOL actually its random je tau. i got no specific post pun for this entry. its just, tangan dan jari jemari aku yang kasau ni kemaruk nak menaip. apahal ntah. choiii malu uols. okay lah. aku dengan secara tak sengaja tadi telah menaip 9gag which is bukan benda yang aku minat pun but ada dua ni yang buat aku gelak macam cengkerik! cettt cemana tu? cenggitu lerrr. aku taktahu lah mana dorg dapat idea kreatif babeng ni. tapi goodjob ah. atleast we got something that can burst us into laughs kan! hahahaha dem siollllll... aku nak sangat tahu siapa lah pencipta ini website. lawak bebenor. well, till the next post then, chaos!